№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ |
1 | Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів. | До 21.09.. | Класні керівники, практ. психолог |
2 | Поставити на облік учнів, схильних до правопорушень, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику | До 10.09. | класні керівники, практ. психолог |
3 | Завести на кожного з вищевказаних учнів психолого-педагогічні картки та вести за ними спостереження | До 25.09.2020 р. (спостереження – упродовж року) | практ. психолог |
4 | Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір» | Упродовж року | практ. психолог, класні керівники |
5 | Спланувати й провести Тиждень правових знань | До 30.11.. | вч.правознавства ; класні керівники |
6 | Вивчати особливості середовища, у якому виховуються учні які опинилися у СЖО | Упродовж року | практ. психолог, класні керівники |
7 | Повідомляти службу у справах дітей про дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах: проживають у сім'ях, де існує загроза вчинення насильства над ними, батьки яких ухиляються від належного виконання своїх обов'язків щодо виховання, не створили умов для гармонійного розвитку дітей | Упродовж року | ЗД з ВР, практ. психолог |
8 | Опрацьовувати питання превентивного виховання учнів на засіданнях Ради профілактики | Упродовж року | Класні керівники, ЗД з ВР |
9 | Залучати до роботи з учнями «групи ризику» психологічну службу та працівників правоохоронних органів | У разі необхідності | практ. психолог |
10 | Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи, до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях | Упродовж року | керівники гуртків, педагог-організатор, класні керівники |
11 | Проводити операції-рейди: «Урок», «Дискотека», «Перерва», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів | Упродовж року | Адміністрація, класні керівники |
12 | Включати питання на право-виховну тему в порядок денний батьківських зборів | Упродовж року | Класні керівники |
13 | Провести психолого-педагогічний консиліум із метою виявлення причин поганої дисципліни окремих учнів | Двічі на рік | практ.психолог |
14 | Заслуховувати на нарадах, педрадах та методичному об’єднанні класних керівників питання щодо організації роботи з превентивного виховання | Відповідно до плану | класні керівники, голова ЛМО кл. керів. |
15 | Забезпечити безперервну співпрацю суб’єктів НВП та представників правоохоронних органів | Упродовж року | Адміністрація |
16 | Скласти соціальні паспорти ліцею та класів | До 18.09. | практ. психолог, класні керівники |
17 | Провести моніторинг соціальної адаптації учнів ліцею та рівня їхньої вихованості | Упродовж року | практ. психолог |
ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
18 | Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання важковиховуваних учнів | Упродовж року | Класні керівники |
19 | Розробка рекомендацій для вчителів, класних керівників, щодо профілактичної роботи з учнями | До 18.09.. | практ. психолог |
20 | Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів | Упродовж року | практ. психолог |
21 | Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги | Упродовж року | Адміністрація; практ. психолог, класні керівники |
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ |
22 | Провести аналіз умов проживання в сім’ях опікунів | До 21.10.2020р., до 10.02.2021 р. | практ. психолог, класні керівники |
23 | Провести поглиблений медичнийогляд дітей, позбавлених батьківської опіки | вересень | медсестра |
24 | Провести діагностику негативно-емоційного стану дитини | До 30.09. | практ. психолог |
25 | Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях | Упродовж року | вч. фіз.культури, педагог-організ., класні керівники |
УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
26 | Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, ліцеї. | Упродовж року | Класні керівники, |
27 | Провести медичне обстеження учнів | Відповідно до графіка | Дитяча поліклініка |
28 | Контролювати та аналізувати стан здоров'я ліцеїстів | Відповідно до графіка | Адміністрація ліцею; |
29 | Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики ВІЛ-СНІДу | Упродовж року | Педколектив ліцею |
30 | Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя | Упродовж року | Класні керівники, вчителі-предметники |
31 | Організовувати зустрічі учнів із лікарями ЦРЛ,працівниками «Червоного хреста» | Упродовж року | ЗД з ВР |
32 | Залучати учнів до участі в роботі спортивних секцій ліцею | Упродовж року | Класні керівники, вч. фіз.культури |
33 | Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей | Упродовж року | Класні керівники |
34 | Проводити Тижні БЖ | Відповідно до графіка | класні керівники, педагог-організатор |
ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ |
35 | Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права дитини | До 22.12. | Класні керівники |
36 | Спланувати роботу з ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенціїї ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище | Упродовж року | Класні керівники |
37 | Надавати інформацію про види відповідальності підлітків за протиправні дії | Упродовж року | Класні керівники |
38 | Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права | Упродовж року | Класні керівники |
39 | Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку | До 22.09 | Класні керівники; практ. психолог |
40 | Проводити щотижня апаратні наради, на яких розглядати причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень | Щотижня | Адміністрація ліцею |
ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД ФІЗИЧНОГО Й ПСИХІЧНОГО НАСИЛЬСТВА |
41 | Проводити заходи щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків та провести відповідні профілактичні заходи | Упродовж року | Класні керівники |
42 | Проводити індивідуальну роботу з дітьми з неблагополучних сімей | Упродовж року | Класні керівники; практ. психолог |
43 | Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми | Упродовж року | Адміністрація, класні керівники |
СПІВПРАЦЯ З РОДИНОЮ |
Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу |
44 | Організувати роботу батьківського лекторію на засіданнях голів батьківського комітету школи | Відповідно до дати проведення засідань | Адміністрація, класні керівники |
45 | Провести загальноліцейні батьківські збори | листопад квітень | Адміністрація ліцею |
46 | Організувати спільну діяльність ліцею і сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги | Упродовж року | Адміністрація ліцею, класні керівники |
47 | Залучати батьків до участі в загальноліцейних, класних позаурочних заходах | Упродовж року | Адміністрація ліцею, класні керівники |
48 | Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками. | Упродовж року | Класні керівники, батьківський комітет класів |
| | | | |