Повернутися до звичайного режиму

Медична сестра ліцею:

Режим роботи медичного кабінету: щоденно з 8-00 до 15-00.


У процесі виконання посадових обов'язків медична сестра керується Законами України, постановами уряду, розпорядчими наказами органів системи охорони здоров'я та освіти, іншими керівними і нормативними документами з питань санітарії та гігієни, охорони здоров'я, профілактичної роботи, а також Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку ліцею №2.

Завдання медичної служби

Здійснення медико - профілактичної та оздоровчої роботи з метою зміцнення здоров’я дітей, зниження дитячої захворюваності, підвищення захисних якостей і стійкості організму до несприятливих умов навколишнього середовища шляхом традиційних і нетрадиційних методів загартування та профілактичних заходів.

Основні напрямки діяльності медичної сестри:

Організовує:

  • здійснення заходів з охорони здоров'я дітей та працівників закладу освіти, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у закладах освіти;
  • обстеження учнів перед прийомом на навчання, протягом всього навчального року та під час організації спортивно-оздоровчих заходів у канікулярний час;
  • санітарно-просвітницьку роз'яснювальну роботу та участь у ній серед персоналу ліцею, батьків та учнів;
  • здійснення нагляду за якісним харчуванням та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у їдальні;
  • проведення просвітницької роботи з питань здорового способу життя, дотримання санітарно-гігієнічних норм особистого життя та праці;
  • медичний огляд учнів за графіком, затвердженим керівником закладу освіти;
  • роботу по профілактиці травматизму, обліку та аналізу випадків травм;
  • щеплювальну роботу відповідно до наказу МОЗ України .Здійснює:
  • медичну допомогу тим, хто її потребує;
  • профілактичні заходи;
  • повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі;
  • під час прийому учнів на навчання, організації спортивно-туристських заходів контроль проходження ними медичного обстеження, наявність довідок про стан здоров'я та інших документів;
  • контроль за диспансерною групою хворих і проводить їх оздоровлення, в тому числі безпосередньо в школі, в разу необхідності супроводжує групи для оздоровлення в табори, санаторії і в інші місцевості;
  • медичний контроль за проведенням фізичного виховання в ліцеї, а також режимом навчальної роботи, трудовим навчанням, організацією харчування , за проведенням санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів;
  • аналіз результатів медичного огляду учнів на підставі якого розробити план заходів, направлених на покращення здоров’я школярів;
  • висновки про стан здоров’я (з урахуванням записів лікарів-спеціалістів), визначити медичну групу для занять фізичним вихованням і призначити лікувально-оздоровчі заходи.Контролює:
  • якість харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог у їдальні;
  • своєчасне проходження медичного огляду всіма працівниками;
  • наявність санітарних книжок у працівників під час прийому їх на роботу;
  • документацію учнів направлених на оздоровлення, на приписну комісію, тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 533